Pogosta vprašanja
Izdelki
Sem diabetik in me zanima, ali so vaši izdelki zame primerni?
Vsak izdelek vsebuje podatke (piktogram), izdelek je primeren za vegetarijance in diabetike, brez konzervansov, glutena in mlečnih izdelkov. Če imate še kakšna druga specifična vprašanja, se obrnite na naš servis strank na številki 02 450 21 71.
Kakšna je razlika med prehranskimi dodatki in zdravili?
Prehranski dodatki se od zdravil razlikujejo po količini aktivnih snovi. Zdravila imajo običajno visoko vsebnost aktivnih snovi in zelo hitro delujejo, po drugi strani pa so običajno za organizem tudi veliko bolj škodljiva. Dietni prehranski dodatek vsebuje nižje koncentracije aktivnih snovi in je zato za dosego želenega učinka potrebno daljše uživanje - zato pa telesa prehranski dodatki ne obremenjujejo tako zelo, še posebno, če se uporablja dodatek s čistimi naravnimi izvlečki in aktivnimi substancami.
Izdelki so mi všeč, a ne vem, kaj izbrati.
V tem primeru lahko rešite kratek test "Najboljše zame" v zgornjem levem kotu. Ko boste odgovorili na nekaj preprostih vprašanj, vam priporočamo izdelke, za katere menimo, da bi vam ustrezali. Če še vedno niste prepričani, vam bo naš servis strank z veseljem v pomoč.
Kako dolgo lahko jemljem prehranski dodatek?
Večina prehranskih dodatkov je oblikovana za dolgotrajno uživanje. Ker so izdelani iz naravnih sestavin, praktično nimajo stranskih učinkov. Na začetku se izdelek uporablja za izboljšanje akutnega stanja (npr. zmanjšanja telesne teže), kasneje pa za ohranjanje izboljšanega stanja. Prav tako je potrebno določiti primerno dozo, ki jo pri večini izdelkov lahko zmanjšate in spet dosežete želeni rezultat.
Dobava
Kako naročiti?
Naročite lahko enkratno pošiljko ali redne pošiljke. Cene izdelkov najdete poleg izbranega izdelka.
Kakšne so prednosti redne dostave?
Redna dostava zagotavlja dostavo priporočenega odmerka po vašem izboru na vsakih 20 dni neposredno v vaš poštni nabiralnik po posebni ceni in z brezplačno dostavo.
Ali lahko spremenim način dostave?
Če želite spremeniti način dostave, vas prosimo, da pokličete servis strank in takoj vam bomo pomagali. Telefon 02 450 21 71 (pon-čet od 8:00 do 18:00, pet od 8:00 do 14:30).
Ali je mogoče povečati količino izdelkov pri redni dostavi?
Seveda. Če želite spremeniti količino izdelkov, ki jih redno prejemate, se obrnite na naš servis strank. Lahko vam pomagamo, da želeni rezultat dosežete hitreje in pri tem še privarčujete! Telefon 02 450 21 71 (pon-čet od 8:00 do 18:00, pet od 8:00 do 14:30).
Ali lahko redno dostavo kupim za darilo?
Seveda. Če želite, da oseba, ki ji izdelek poklanjate, ne bo rabila plačati, lahko pošiljke plačate vnaprej. Predplačilo se bo odštevalo od pošiljk, obdarovana oseba pa bo pošiljke prejemala popolnoma brezplačno. Prosimo, da se obrnete na naš servis strank, ki vam bo z veseljem nudil vse podatke o bankah in številki, na katero morate poklicati za točen obračun vašega plačila. Telefon 02 450 21 71 (pon-čet 8:00-18:00, pet 8:00-14:30).
Ali se ob naročilu čemu zavezujem? Ali ga lahko kadarkoli prekličem?
Nič vas ne zavezuje. Redne pošiljke lahko ustavite kadarkoli brez da bi navajali razlog. Najboljši in najhitrejši način je, da se obrnete na naš servis strank po telefonu. Samo tako lahko ugotovite, ali imate pravico do BREZPLAČNEGA izdelka, preverite, če je pošiljka že „na poti“ ali, eventualno, izkoristite ponudbo drugega izdelka.
Začasna zaustavitev pošiljk.
Če odhajate na dopust ali za dlje časa v tujino, bomo pošiljke z veseljem prilagodili vašim zahtevam. Če potrebujete zalogo, ponujamo zelo privlačne popuste na količino. Enkratne pošiljke pošiljamo priporočeno in po povzetju. Posvetujte se s svojim operaterjem po telefonu 02 450 21 71 (pon-čet 8:00-18:00, pet 8:00-14:30).
Kje najdem svojo uporabniško številko?
Svojo uporabniško številko lahko najdete v vsakem pismu, ki je priloženo pošiljki, v levem zgornjem kotu. Vaša številka kupca se nahaja v sklic na številko odobritve (prvih 7 številk).
Plačilo
Kako lahko plačam?
Najbolj preprost način je plačilo po priloženi položnici. Vsako plačilo ima unikaten sklic, zato vam ne priporočamo seštevanja plačil in pošiljanja več položnic v enem obračunu. Če želite privarčevati pri nadomestilih bančnih storitev, vam priporočamo mesečni odtegljaj na vašem računu. V tem primeru morate poslati vsako plačilo posebej in navesti pravilen sklic.
Kako lahko privarčujem?
Privarčujete z lahkoto! Če se vaša pošiljka izdelka poveča dva ali trikratno, boste prejeli poseben popust na količino. Popusti se razlikujejo glede na posamezno vrsto prehranskega dodatka. Priporočamo, da se obrnete na naš servis strank. Tako boste izvedeli tudi kaj več o novostih, akcijah in popustih na količino. Posvetujte se s svojim operaterjem na številki 02 450 21 71 (pon-čet 8:00-18:00, pet 8:00-14:30). Če želite povečati količino redne pošiljke, vas prosimo, da se obrnete na servis strank na 02 450 21 71 (pon-čet od 8:00 do 18:00, pet od 8:00 do 14:30).
Moja plačila v vaši evidenci niso zavedena.
Lahko se zgodi, da se vaša plačila ne skladajo z našimi pošiljkami, v katerih vam pošiljamo opomine za neplačilo. Če je tako, je vse v redu in se ne vznemirjajte. Če ste izdelek plačali več kot en teden prej (od datuma dejanske zapadlosti), vas prosimo, da se obrnete na operaterja na številki 02 450 21 71 (pon-čet 8:00-18:00, pet 8:00-14:30). Vse bomo uredili v vaše zadovoljstvo.
Kje lahko dobim izpis svojih nalogov, dostav in plačil?
Zadostuje, če se prijavite na "Moja stran" na www.helvetia.si. Za izpis potrebujete le svojo uporabniško in poštno številko. Tukaj lahko pregledate posamezne podrobnosti o vseh svojih naročilih in dobite informacije o posameznih pošiljkah in prejetih plačilih.
Kako lahko stopim v stik z vami?
Če imate kakršnakoli vprašanja, nas prosimo pokličite na številko 02 450 21 71 (pon-čet od 8:00 do 18:00, pet od 8:00 do 14:30). Lahko pa nam pišete na naslov:
Helvetia Apotheke d.o.o.
P.P. 367
2001 MariborMoja pošiljka je poškodovana.
Opravičujemo se, če je vaša pošiljka poškodovana. Brezplačno jo bomo zamenjali. Prosimo vas, da nas pokličete na 02 450 21 71 (pon-čet od 8:00 do 18:00, pet od 8:00 do 14:30).
Kako lahko vrnem pošiljko?
Vsaka pošiljka je poslana z možnostjo vračila v roku 15 dni. Če se odločite, da boste pošiljko vrnili, je ne rabite plačati. Prosimo vas, da pošiljko vrnete v primerno frankirani kuverti na naš naslov:
Helvetia Apotheke d.o.o.
P.P. 367
2001 Maribor